sobota, 7 grudnia 2013

Rozdział 14 :*

                                 Witam , witam <3 na dworze szaleje Ksawery , więc dużo czasu w domu do pisania <3 zapraszam do czytania kolejnej części długiego imagina :***

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    - O mamuniu !! Tyle wygrać !!! - krzyczała Alex latając po całym hotelowym mieszkaniu . Ja stałam na balkonie . Potrzebowałam powietrza...tyle emocji na raz !!! Najpierw Niall Horan wpada na Alex  na ulicy , potem zaprzyjaźniamy się z One Direction ,  Harry prosi mnie o chodzenie na scenie , Niall wyznaje miłość Alex w ,,nietypowy sposób ,, , a teraz będziemy druhnami na ślubie Zayna i Perrie !!!! O raaaannnyyyyy !!!!!!!!
                      Alex wpadła do mnie i mocno mnie przytuliła .
- Alex !! Haha ! Udusisz mnie ! - krzyknęłam ze śmiechem . Przyjaciółka oparła się o balustradę .
- Jezu......ty wiesz jakimi jesteśmy szczęściarami ?! Już nie mogę się doczekać tego ślubu !! Ale będzie świetnie !
- Haha ! Pamiętam jak przeklinałaś Perrie . - popatrzyłam na nią spod grzywki .
- Ooooojjjj.....to było wtedy jak byłam zauroczona Zaynem . Teraz jestem z Niallem , kocham go , a Zayn i reszta są wspaniałymi przyjaciółmi . Zresztą widzę , że on kocha tą Perrie . Może ona jest całkiem fajna !
- No fakt . A właśnie ! Dzisiaj się o tym przekonamy ! Zayn napisał mi esa , że dzisiaj Perrie zaprosiła nas do siebie , żebyśmy się poznały . Będą też pozostałe dziewczyny z Little Mix .
- Aaaaaaa !!!!! Boże !! - krzyknęła szczęśliwa Alex - Na którą ?!
- Za półtorej godziny .
- I teraz mi mówisz ?!
                 Alex wparowała do swojego pokoju i zaczęła wyrzucać z niej wszystkie ciuchy . Uznałam , że właściwie powinnam też to zrobić , więc poleciałam do siebie .

~*~

           Po godzinie byłyśmy już ubrane , umalowane i uczesane : 
Alex:                                                                                   Ja : 
               














Wyszłyśmy z hotelu i ruszyłyśmy w stronę domu Perrie . Idąc , zastanawiałam się jak to będzie . Czy się polubimy , czy Perrie okaże się tak jak mówi Alex fajną dziewczyną . Patrząc co pewien czas na przyjaciółkę , stwierdziłam , że ona raczej nie rozmyśla o tym tyle ile ja : cały czas skakała z radości i z przejęciem opowiadała mi o naszym szczęściu . Tak minęła nam cała droga . Po 15 minutach byłyśmy już pod dużym białym domem , otoczonym ogrodem z mnóstwem kwiatów . Podeszłyśmy do drzwi i zadzwoniłyśmy . Po chwili otworzyła nam wesoła blondynka :

- O hej ! Wy pewnie jesteście Alex i Roxi ? Wchodźcie !

              Weszłyśmy do domu Perrie Edwards . 
- Cześć ! Miło nam cię poznać Perrie - powiedziała z szerokim uśmiechem Alex .
- Mi też jest bardzo miło ! - powiedziała Perrie i uważnie nam się przyjrzała - Wow ! Od razu widać , że interesujecie się modą ! Świetne ciuchy !
- Jej ! Dzięki ! A ta twoja sukienka ! Jest boska ! - stwierdziłam widząc jej białą koronkową sukienkę .

- Och , dziękuję ! Wchodźcie do salonu ! Dziewczyny czekają , aby was poznać !
                     Poszłyśmy za Perrie do dużego salonu , urządzonego w nowoczesnym stylu . Na kanapie siedziały 3  roześmiane dziewczyny . Gdy nas zobaczyły , wstały żeby się przywitać .
- Aaaaa ! Hej dziewczyny !! Miło was poznać ! Jestem Jesy - powiedziała z uśmiechem pierwsza podchodząc do nas i podając rękę .
- Ja jestem Alex , a to Roxi - powiedziała moja przyjaciółka .
- Jestem Leigh-Anne ! Fajnie poznać dziewczyny naszych kolegów !

- Dokładnie ! Fajne laski sobie wybrali ! A w ogóle to mam na imię Jade - powiedziała z uśmiechem dziewczyna w czerwonej sukience .
- Oj , nie przesaaadzaj - powiedziałam ze śmiechem .
- Siadajcie dziewczyny ! Chcecie coś do picia ? - zapytała Perrie .
- Eemm...ja może poproszę wodę - powiedziała Alex .
- Hmm..ja też poproszę .
    ~*~
Było świetnie ! Dziewczyny z Little Mix są bardzo miłe i wesołe . Fajnie nam się rozmawiało . Omawiałyśmy szczegóły ślubu Perrie i Zayna . Jako druhny zobaczyłyśmy suknię ślubną Perrie !!!

Jeszcze jej nie ma , ale zamówiła i powinna przyjść jutro . Stwierdziłyśmy z Alex , że Perrie to naprawdę świetna dziewczyna i idealna partnerka dla Zayna .

~*~
- I jak wrażenie ? Polubiłyście się ? - zapytał Zayn przez telefon . Siedziałyśmy na balkonie w hotelu i rozmawiałyśmy z nim na głośniku .
- No pewnie ! To naprawdę świetne dziewczyny ! - powiedziała Alex .
- Haha ! No to bardzo się cieszę ! Aaa...emmm....widziałyście może jej suknię ślubną ? - zapytał niepewnie .
- No ba ! Jest przepiękna ! - powiedziałam z zachwytem .
- Dokładnie ! Ale więcej szczegółów na ten temat nie zdradzimy . Nie wolno ! - zaśmiała się Alex .
- Echh.....no...jeśli mówicie że ładna , to dobrze . Takie ekspertki chyba wiedzą co mówią !
- Hahah ! No a jak !
- Dobra...no to fajnie , że się poznałyście . Ja muszę lecieć , bo muszę załatwić jeszcze parę spraw związanych ze ślubem .
- No , panie młody ! To do zobaczenia za 6 dni ! - zaśmiała się Alex .
- Do zobaczenia ! Pa !
- Paaaa !
- Alex .
- Co ?
- Nie mogę się doczekać ! - krzyknęłam na całe gardło .


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Uwaga uwaga !!!!! Następna część będzie dotyczyć bezpośrednio ślubu !!!! Czytajcie koniecznie !!!! I prosimy o komentowanie , bo to motywuje nas do dalszego pisania <3
Zuuuuuza :***



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz