czwartek, 5 grudnia 2013

Nie byłem pijany xd

             Hej hej <3 mam dla was kilka tekstów s serii ,, Nie byłem aż tak pijany " :-) 


Niall : Stary ! Nie byłem aż tak pijany !
Louis : Stary ! Wlazłeś do szafy i krzyczałeś : GDZIE JEST KURWA TA NARNIA ?!?!

Harry : Stary ! Nie byłem aż tak pijany !
Niall : Stary !  Podszedłeś do lustra i krzyczałeś : O BOŻE !! TO HARRY STYLES !!!

Louis : Stary ! Nie byłem aż tak pijany !
Zayn : Stary ! Próbowałeś opalić się przy słoneczku Gadu Gadu !!


Niall : Stary ! Nie byłem aż tak pijany !
Liam : Stary ! Wlazłeś do kominka i krzyczałeś : NA POKĄTNĄ !!!

Louis : Stary ! Nie byłem aż tak pijany !
Zayn : Stary ! Pytałeś się swojej dziewczyny , czy jest wolna !!!

Liam : Stary ! Nie byłem aż tak pijany !
Niall : Stary ! Latałeś po komisariacie i krzyczałeś , że znalazłeś wioskę smerfów !!

Harry : Stary ! Nie byłem aż tak pijany !
Louis : Stary ! Wpisałeś w Google ,, Harry Styles ,, a matrudziłeś , że ten chłopak ma zajebistsze loki od ciebie !

Zayn : Stary ! Nie byłem aż tak pijany !
Niall: Stary ! Kręciłeś talerzem w mikrofali krzycząc : ,,We know the DJ !!! ,,


Liam : Stary ! Nie byłem aż tak pijany !
Niall : Stary ! Pytałeś się krzesła czy możesz się przysiąść !!!



I jak ? Na dzisiaj to tyle , ale jutro jeszcze czegoś fajnego poszukam <33333
             Zuuuza ;*

1 komentarz: