poniedziałek, 20 stycznia 2014

Gify cz.4

Jutro testy próbne , więc mam duuuuużo czasu :) dodam dzisiaj gify :-)  mam dla was już kolejny imagin , ale czekam na komentarze pod ostatnim :***


<jesteś z Harrym u twoich dziadków >
Harry : [T.I.] zrób mi zdjęcie z twoim dziadkiem .
Ty : Harry , ale on przecież śpi !
Harry : I co z tego ?
Po chwili....



Reporter : Macie jakieś magiczne moce?
Louis : Ja mam ! Jak pstryknę palcami , [T.I.] biegnie z herbatą !
Reporter : Tak ? Zaprezentuj .
Louis :

< 5 minut później >
Reporter : Ekhm....coś jej nie ma...
Louis : eee....z domu tutaj kawałek drogi...to może chwilę potrwać...
Niall:




< jesteś z chłopakami nad jeziorem . Postanowiłaś się w nimi wykąpać . po chwili orientujesz się , że nigdzie nie ma twoich rzeczy >
Ty : Zayn !!!! Gdzie są moje ciuchy ?! Oddawaj !
Zayn :





Josh : [ T.I.] !!!!! Zapomniałaś Liama !!!




Ty : Chłopaki !!! Kto mi pomorze zapiąć stanik ?!
Chłopaki :




Louis : [T.I.] widziałaś gdzieś Harrego ?
<w tym momencie przechodzi obok was Hazza . Nago xd >
Louis :




< Siedzisz z Zaynem , Harrym , Louisem i Liamem w salonie . Planujecie imprezę urodzinową Nialla >
Louis : Zaprosimy jakieś 134 osoby .
Liam : Trzeba będzie skombinować ciężarówkę żarcia .
Zayn : Ja załatwię dobrą muzę .
Harry : A ja panienki !
< mierzycie Loczka wzrokiem . Nagle zapada cisza . Przez salon przechodzi Niall >
Ty : On kończy 20 lat ?! Kogo wy chcecie oszukać ?!



< Wchodzisz do domu . Słyszysz w pokoju swoich znajomych , którzy planują dla ciebie jakąś niespodziankę . Próbujesz podsłuchać , ale....>




Niall : Angole mnie gonią !! Angole mnie gonią !!!





I to uczucie , gdy w pokoju zapada cisza , a ty pijesz wodę i wszyscy się na ciebie patrzą...






Niall : A teraz panowie , idziemy wyrywać polskie lachony !


2 komentarze: