czwartek, 9 stycznia 2014

Gify cz.2

Ty : O nie !!!
Zayn : Co się stało ?!
Ty : Przez pomyłkę skasowałam na komputerze imagina o tobie !!!
Zayn :



Ty : Niall ! Widzisz tego chłopaka ? O tam . Jest taki przystojny , gadałam z nim wczoraj i ....
Niall : 





Leeroy : Czy lekcje cza-czy z [T.I.] są nadal aktualne ?
Liam : 
Leeroy : Och ! No trudno.....(wychodzi)

Następnego dnia w domu . Przychodzi Leeroy .
Leeroy : Skoro [T.I.] nie tańczy....
Zayn i Harry : 

Liam : Wooooooon !!!!!!!
Leeroy : 




Zayn : Rayan , przestań już mnie filmować , bo już mnie wkurzasz tym...
Rayan : Chodzi ci o to ?
Zayn : Masz wpierdol....




Ty : Zayn , chciałabym ci coś powiedzieć...
Zayn : Tak ?
Ty : Strasznie mi się podobasz ! Kocham cię ! A ty....czujesz coś do mnie ?
Zayn : 
Zayn : Jasne , że tak !



Zayn : I najbliższy koncert odbędzie się w .....chłopaki.....ej no....przestańcie....co wam....ej , no ruszcie się ! .....o co kamon ?!




Harry : [T.I.] pójdziemy do kina ?
Ty : Harry , teraz ? Muszę skończyć pracę ...
Harry : Już nie musisz !




Niall : [T.I.] i w ogóle uważam ,że jesteś bardzo ładna i...
Zayn : [T.I.] obserwuję cię...



Jak widzicie przybywam do was z gifami :-). Jest ich mało , ale to zwyczajnie z braku czasu :/ w ten weekend postaram się dodać imagina :-)  chcecie kolejną część tgo długiego , o Paris i Liamie czy może jakiś odrębny ? CZEKAM NA GŁOSY <3
Zuza :*










1 komentarz: