czwartek, 2 stycznia 2014

długi imagin cz.18

- Boli ? - spytał z troską Niall bandażując mi rękę .
- Trochę.....ale już jest lepiej - uśmiechnęłam się . Niall pogładził mnie po policzku .
- Nie przejmuj się takimi plotkami - powiedział - wiesz , że takie rzeczy będą się częściej zdarzać ?
- Wiem...postaram się tego nie brać tak do siebie .
- Kocham cię mała - odparł Niall i czule mnie pocałował .
- Ej Keviny ! - usłyszeliśmy Louisa z salonu .
                  Spojrzałam pytająco na swojego chłopaka , a ten zaśmiał się .
- Jemu chodzi o ,, gołąbeczki ,, .
- Chodźcie , zaczynamy seans !
             Poszliśmy do salonu . Usiadłam z Niallem obok Liama na kanapie . Zaczął sie film .
- Skoczę do kuchni po popcorn - powiedział Zayn wstając .
- Weź jeszcze cole ! - zawołał za nim Niall .
- Może frytki do tego ? - zapytał sarkastycznie mulat z kuchni .
- Och , nie śmiałem cię prosić ! - odparł Nialler . Zaczęliśmy się wszyscy śmiać , oprócz Zayna . Wrócił do nas z popcornem i colą .
- Marchewek nie było ? - spytał smutno Lou .
- Oooooo nie ! Jak chcesz to leć i sobie weź ! - krzyknął Zayn .
- Dobra - uśmiechnął się pasiasty i pognał do kuchni .
- Harry nakarmiłeś mojego żółwia wczoraj jak cię prosiłem ? - spytał Liam . Popatrzyliśmy wszyscy na Loczka . Ten zaczął nerwowo kaszleć .
- Jezu !!! - wrzasnął Liam i pognał na piętro . W tym momencie wrócił do nas Louis z miską pełną tego co pasiaste lubią najbardziej .
- A gdzie Liam ? - spytał zdziwiony siadając w fotelu .
- Reanimuje żółwia - odparł obojętnie Zayn  . Louis spojrzał na niego .
- ........co ?
- Poszedł nakarmić żółwia - powiedziała Roxi - Harry przyniesiesz mi ciastka ?
- Jasne kotku - odparł Loczek wstając . Zatrzymał się jednak przed kuchnią i chytrze uśmiechnął - A w biodra ci nie pójdzie ?
          Roxi zerwała się z kanapy i rzuciła w swojego chłopaka m co miała pod ręką .
- Popcorn ! - krzyknął Niall widząc lecącą miskę  . Zobaczyliśmy Liama .
- Żółw żyje , ale ty nie ! - krzyknął i rzucił w Hazze poduszką .
- Jak śmiesz ?
- Uspokójcie się ! - krzyknęłam .
- Zabiliście popcorn ! - krzyknął Nialler .
- Louis zabieraj tę miskę ! - krzyknął Zayn .
- Nie tykać marchewek !
- A więc wojna ! - wrzasnął Harry . Wszyscy chwycili za poduszki i rozpętała się istna bitwa . Pierze było wszędzie ! Schroniłam się w rogu kanapy , oparłam głowę na ręce i patrząc na nich z niedowierzaniem powiedziałam :
- Jak dzieci kurwa , jak dzieci...
                W tym momencie oberwałam poduszką w głowę . Obróciłam się wściekła .
- Zayn idioto ! - wrzasnęłam i rzuciłam się na chłopaka . Wywaliliśmy się na kanapę .
- We mnie poduszką ?! - krzyknęłam i próbowałam rozwalić mu fryzurę .
- Podniosłaś rękę na moje włosy ! - krzyknął Zayn , wykręcił mi się i nim się obejrzałam to on miał przewagę , a ja ze śmiechem atakowałam go poduszką .
- Zayn !! Złaź z mojej dziewczyny zboczeńcu !!!- wrzasnął Niall i rzucił się z poduszką na mulata . Korzystając z okazji napadłam na Louisa .
- Pójdzie mi w biodra , tak ?!- krzyczała Roxi wisząc Harremu na karku .
- Za żółwia !- Liam walił Hazze po głowie poduszką .
- To nie fair ! Dwójka na jednego ?!- wrzeszczał Loczek .
- Bonzai ! - Zayn .
- Do broni ! - Liam .
- W biodra ?! - Roxi .
- Do mojej dziewczyny ?! - Niall .
- Ratunku ! - Harry .
- Gdzie moje marchewki ?! - Louis .
- Ciszaaaaa !!! - wrzasnęłam ze stołu , na którym nie wiedzieć czemu stałam . Wszyscy patrzyli zdziwieni na mnie . Popatrzyłam na nich , na zdemolowany salon , na telewizor .
- Ktoś wie o czym jest film ? - spytałam zrezygnowana .
~*~
- Alex ! Chłopaki udzielają tego wywiadu ! - krzyknęła Roxi z pokoju . Przyleciałam szybko do niej i usiadłam na kanapie .
            Chłopaki normalnie odpowiadali na pytania , a w końcu padło takie :
- Czy to prawda Niall , że Alex cię zdradziła z Zaynem ? - spytał podejrzliwie reporter .
- Właśnie ! Bo my w tej sprawie ! - zawołał mój chłopak i wyciągnął magazyn z którym przyleciałyśmy do chłopaków dzisiaj rano . - Chcielibyśmy serdecznie opierdzielić tę gazetę !
- Dokładnie ! To co w niej napisali to same bzdury ! - krzyknął wściekły Lou .
- Alex była ze mną na zakupach . Ktoś pstryknął nam fotki i od razu , że zdrada ! - powiedział wściekły Zayn . Widać było , że reporter jest zdziwiony tą akcją .
- Ale Zayn . Na tych zdjęciach przytulasz Alex i całujesz ją w policzek - powiedział niepewnie .
- Heloł ! To nasza przyjaciółka ! Co , mam do niej nie podchodzić , bo któś napisze ,że jesteśmy razem ?! - zapytał z ironią mulat .
- A jakbym poszedł np. do kina i w kolejce do kasy stanęła za mną jakaś laska , to też ktoś by napisał , że byłem z nią na randce ?! - zapytał Harry .
- Alex i Roxi - dziewczyna Hazzy , przyleciały do nas dzisiaj rano z tą gazetą . Alex miała łzy w oczach , bo przestraszyła się , że uwierzę w te plotki i coś się między nami zepsuje ! The Sun : doprowadziliście moją dziewczynę do płaczu , tego wam nie daruję ! - powiedział wściekły Niall do kamery .
- Płakała ? A może ten romans to prawda i bała się , że dowiesz się o nim ? - zapytał podejrzliwie reporter . Chłopcy popatrzyli na niego tak , jakby chcieli go zabić .
- Nigdy.....podkreślam....NIGDY....nie próbowałbym odebrać kumplowi dziewczyny .
Ani ja , ani żaden z nas - powiedział Zayn .
- A ja , wiem , że Alex nigdy by mnie zdradziła , ani ja jej . I wie pan co ? Trzeba być nie wiem jakim ciulem , żeby coś takiego przypuszczać - powiedział wściekły Niall i zwrócił się do kamery - Alex , jeśli to oglądasz , chcę żebyś wiedziała : każdy kto jeszcze raz napisze , albo powie coś fałszywego o tobie , będzie miał ze mną doczynienia . Kocham cię .
          To mówiąc chłopcy wstali , rzucili suche ,,nara,, i wyszli ze studia .
Roxi wyłączyła telewizor i uśmiechnęła się do mnie .
- Widzisz ? Mówiłam , że wszystko się wyjaśni - powiedziała przytulając mnie .
- Mamy wspaniałych przyjaciół - powiedziałam i poczułam łzę na swoim policzku .


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jak widzicie przybywam do was z nową częścią długiego ima :) mam nadzieję , że wam sie podoba :* mam też wielką prośbę : KOMENTUJCIE ! stale widzę , że dużo osób ląduje na naszych imaginach , ale nie zostawiają po sobie śladu w komentarzach , a one są dla nas bardzo ważne . Prosimy nawet o zwykłe :) lub :( w komentarzach <3 / Zuuuuza

4 komentarze:

  1. Super! Naprawdę ciekawe! WOW

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskiee :) Chłopcy jaka spina na wywiadzie ;) Czekam oczywiście na kolejną część
    Agan :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś niesamowitego... Z każdą cześcią imagin staje się coraz bardziej zabawny i ciekawszy... Oby tak dalej. <3


    Tooosiaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeeeejjjjjkuuuu cudowne, mam nadzieję, że z jej ręką wszystko w porządku :D Kochany Nialler <3

    OdpowiedzUsuń