poniedziałek, 13 stycznia 2014

Gify cz.3

Postanowiłam dodać dzisiaj kolejne imaginy z gifami <3


Pokazujesz przyjaciółce slajdy z wakacji .
Ty : A tutaj jest rzeka obok naszego domu .
T.P. : Ooo , jak ładnie ! A....a to ?
Ty : Ech....kolega ...zobaczył linę nad rzeką i chciał skakać...Niall , ty wieśniaku...


Reporter : Niall...jeszcze raz....spokojnie...bez nerwów..jak robi kotek ?
Niall : 




Chłopcy są w ,, Kocham cię Polsko ,, 
Kurzajewski : I raz wszyscy !!! Konik ! Z drzewa koń na biegunach !!!
Harry i Niall : 


Wchodzisz na pocztę . Stoisz już przy okienku i załatwiasz formalności . Kątem oka zauważasz Zayna .
Zayn : 
Ktoś : Ee...przepraszam , pomóc panu ? Bo widzę , że to pana przerasta...
Zayn :* zero reakcji*
Ktoś : * potrząsając nim * Halo ! Proszę pana ! Dobrze się pan czuje ?
Zayn : Wspaniała....






Ja i przyjaciółka , kiedy laska której nienawidzimy ma bardzo dobre zachowanie , a nie tak jak my - wzorowe :

Wiem , trochę ich mało , ale mam słaby internet i strasznie długo mi się wysyłają pliki :((((((((




1 komentarz:

  1. Hahahah leżę i nie wstaję XD Rozwalił mnie konik na biegunach hahahahahha XD
    Agan :*

    OdpowiedzUsuń