czwartek, 16 stycznia 2014

Witam Directioners <333

Mam dla was takie małe info .
Osobiście , gdy zobaczyłam to zdjęcie , straciłam puls na parę sekund...







Liam Payne napędził nam strachu! 
Liam Payne  nieźle nas zestresował! Gwiazdor wyszedł ostatnio na dach budynku, w którym mieszka. Ten jest bardzo wysoki! Stojący na skraju Liam Payne sprawiał wrażenie przybitego i planującego straszne rzeczy! Czy chciał skoczyć? A może jedynie wzbudzić odrobinę sensacji? Fani Liama z przerażeniem oglądali najnowsze zdjęcia artysty. 

Najpierw wystraszył, teraz przeprasza

Liam Payne dość szybko postanowił wytłumaczyć całą sprawę. Za pośrednictwem portali społecznościowych członek 1D przyznał, że jego zachowanie wynikało z chwilowego zmęczenia i poczucia totalnego osaczenia. Liam Payne zaapelował do fanów, by ci przestali nachodzić budek, w którym mieszka. Na jego Twitterze pojawiło się sporo nowych wpisów, w których Liam Payne poruszył temat niepokojących zdjęć.
-"Mogliście widzieć parę moich zdjęć, gdy stałem na skraju budynku z aparatem fotograficznym. To było głupie i nieodpowiedzialne. Przepraszam i nie namawiam żadnego z moich fanów, do powielania moich zachowań - to było ekstremalnie niebezpieczne" - napisał na swoim Twitterze Liam Payne. 


Mówię wam ! Gdy zobaczyłam tę fotkę , przestraszyłam się nie na żarty !!! Liam : więcej tego nie rób !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz