czwartek, 2 stycznia 2014

         Znalazłam w internecie kilka śmiesznych ciekawostek o 1D i cytatów <3 miłej zabawy xd

1. Liam , ciągle chce czegoś nowego w swojej garderobie . Zaczyna zdanie od : ,, Wiesz...widziałem ostatnio w sklepie taką fajną kurtkę...,,
2. Gdy Zayn był mały , koleżanka jego mamy płakała z powodu zajścia w ciąze . Zayn podszedł do niej i powiedział : Nie martw się . Może nie jest twoje...
3. Liam : Harry co cię tak śmieszy ?
     Harry : .....bo wszystko jest tak kurewsko komiczne....
      Liam : .....ćpał.....ćpał jak nic....

4. Harry : Louis , ty jesteś głupi , czy coś ?!
      Louis : Coś .

5 .Louis:"Kiedyś bylem chory na grypę i miałem głos jak flet, nie mogłem mówić przez cały tydzień, bo za każdym razem, kiedy się odzywałem Harry się strasznie ze mnie śmiał"

6. W domku wypoczynkowym dziadka Harrego , chlopcy spedzili 10min cwiczac spiewanie, a 3godz. plywania, grania w pilke nozna & dojezdzania do KFC .

7. Harry : Gdy dowiedziałem się , że Lou i Eleanor są razem , zabrałem mu wszystkie marchewki i kazałem spać na kanapie .

8. Raz Louis z nieznanego numeru zadzwonił do Zayna i zaczął udawać fankę .
Louis : O mój boże ! To Zayn Malik ! Aaaaaaa !!!!
Zayn : Cześć Louis .

9. Reporter : Jaka jest najbardziej bezczelna rzecz jaką zrobił Niall ?
Harry i Louis : Wszystko co robi jest bezczelne .

10. Louis : Harry jest najmądrzejszy z zespołu .
Zayn : Zastanów się nad głupotą swych słów .

11. Reporter : Lalki One Direction są już w sprzedaży  !
    Niall : Moje są już wyprzedane .

12 .  Reporter : Co byście robili , gdybyście przez 24 godziny byli Seleną Gomez ?
       Louis : Oglądałbym siebie nago .
         Liam : Nawet nie chcecie tego wiedzieć .

13. Reporter : Niall z ilu letnią kobietą byś się umówił ( chodzi o starsze )
    Niall : .....Harry ile lat ma twoja mama ?


Jutro ranododam kolejne :-). Ciao bejbe <3 / Zuza

1 komentarz: