sobota, 30 listopada 2013

Zayn :*

               Hej <3 oto imagin o Zaynie :-)  miłego czytania :******
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

     ,, Nie zadawaj się z nim . To zły człowiek . Zobacz jak on wygląda !! Będziesz żałować . ,, Te słowa towarzyszyły mi przez cały czas . Za każdym razem , gdy ktoś zobaczył Zayna . Dlaczego wszyscy tak źle go oceniają ? Tylko dlatego , że ma kilka kolczyków i tatuaży ?! Bez sensu...

Zayn to chłopak jak każdy inny . Lubi słuchać metalu , jeździć na desce . Jest normalny . Pomimo tego wszyscy uważają go za złego człowieka . Wszyscy oprócz mnie . Różnimy się -to prawda . Ale to właśnie sprawia , że jesteśmy idealnymi przyjaciółmi . Zależy mi na nim jak na nikim innym . Dlatego bardzo boli mnie jak ktoś mówi : ,, On jest zły . Nie zadawaj się z nim .  ,,

- Zayn ! - krzyknęłam do chłopaka widząc go przy pasach . Odwrócił się i uśmiechnął 
gdy do niego podeszłam .
- Hej [T.I.] ! Co tam ? - zapytał wesoło .
-  Idę na zakupy . A ty widzę na skatepark ?- zapytałam wskazując na deskę , którą trzymał .
- Jak ty mnie znasz ! - zaśmiał się .
        Zielone .
- Dobra , ja muszę lecieć , bo widzę , że [I.T.P.] już na mnie czeka . Zaraz mnie zje - popatrzyłam na przyjaciółkę , która stała przed wejściem do centrum handlowego .
- No to się pożegnam , bo nie chcę żeby cię zjadła - zaśmiał się Zayn i pocałował mnie w policzek . 
                     Uśmiechnięta podbiegłam w podskokach do [I.T.P.] .
- Siemanko ! - powiedziałam i chciałam pocałować ją w policzek na powitanie ale ta patrzyła na mnie spod byka .
- Cooooo...? - zapytałam zdziwiona .
- Nadal się z nim zadajesz ? - zapytała przyjaciółka .
- Nie zaczynaj znowu - odpowiedziałam ciężko wzdychając .
- Nie będę zaczynać , jeśli ty w końcu skończysz z nim ! 
- Czemu wy wszyscy jesteście tak uprzedzeni do Zayna ?! - krzyknęłam - Zrobił wam coś ? Czy po prostu oceniacie go po wyglądzie ?!
- To drugie . Ale sama powiedz : przecież on wygląda jak z poprawczaka !! Kolczyki , tatuaże...co najmniej jak jakiś ćpun !!!- wybuchnęła [I.T.P.] . Popatrzyłam na nią wściekła .
- Jak możesz tak mówić ?! Nie znasz go tak jak ja !!! On jest dobrym , wrażliwym chłopakiem !!! Odczepcie się wszyscy od niego !!- krzyknęłam ,a parę osób zaczęło sie na nas patrzeć .
- [T.I.] !!! Jesteś ślepa ?! Naprawdę go nie widzisz ?! Wszyscy uważają , że on wygląda jak wyjęty spod prawa !! Czemu go bronisz ?! Podoba ci się , czy co ?!
                          W tym momencie coś we mnie pękło . Jak ona może ? Jak może wykrzyczeć mi to prosto w twarz ? Jakim prawem mówi mi z kim mam się przyjaźnić ?!
- A jeśli nawet to co ?!- krzyknęłam i pobiegłam na przystanek .
~*~
Tak . To prawda . Przyznaję się . Zayn mi się podoba . Od zawsze . Jest moim przyjacielem , ale ja zawsze czułam do niego coś więcej.... To co odstraszało innych w tym [I.T.P ] , mnie przyciągało . Podobało mi się to jak wygląda . Bad Boy . A jednocześnie jest taki słodki , wrażliwy...
                 Siedząc na przystanku , rozmyślając , wpadłam na pomysł . Nie chciało mi się jeszcze wracać do domu , a na skatepark niedaleko .
~*~
              Po 10 minutach byłam na miejscu . Ogromny plac , z rampami , poręczami i innymi przeszkodami dla skaterów . Nie znam się na tym za bardzo . Było tam trochę ludzi . Głownie tacy jak Zayn : wytatuowani i ( że tak powiem ) wykolczykowani .
Usiadłam na murku . Wzrokiem zaczęłam szukać Zayna . Jest !
Na pierwszy rzut oka było widać , że dogaduje się z innymi . Może dlatego , że byli tacy jak on...
- Zayn ! - krzyknęłam . Chłopak podniósł głowę , rozejrzał się , a gdy mnie zobaczył , od razu do mnie podbiegł .
- [T.I. ] ? Co ty tu robisz ? Miałaś być na zakupach . - powiedział opierając się o barierkę dzielącą trybuny od placu .
- Tak , ale [I.T.P. ] coś wypadło , musiała iść , a mi nie chciało się samej łazić - skłamałam .
- Aha . No ale bardzo się cieszę , że przyszłaś ! - uśmiechnął się szeroko - A tak w ogóle , chodź . Poznasz moich kumpli .
                     Zayn złapał mnie w pasie i pomógł przeskoczyć barierki . Zaprowadził mnie do jednej z ramp , gdzie stało kilku chłopaków .
- Chłopaki ! To moja przyjaciółka [T.I.] . [T.I.] - to moje ziomki . - powiedział mulat wskazując na chłopaków - Lou , Hazza , Nialler i Liam .

Jutro druga część <3 Zuza


                  



1 komentarz: