środa, 27 listopada 2013

Rozdział 12

            Hej :-)  mam dla was kolejną część długiego imagina ;) zapraszam do czytania i komentowania , ponieważ bardzo chcemy znać waszą opinie na temat naszych imaginków <33333

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

          Siedzieliśmy we trójkę na kanapie . Ja , Alex i Niall . Alex oczywiście przytulona do nowego chłopaka . Oglądaliśmy TV . Nudy . Nic ciekawego . Wyjść też się nigdzie nie da , bo pod hotelem stoją fanki zazdrosne o Harego i Nialla . Skakałam po kanałach , szukając czegoś ciekawego . Natrafiłam na wiadomości . No , zobaczymy co tam się dzieje na świecie . Na ekranie ukazała się prezenterka .
- Witam państwa bardzo serdecznie i zapraszam na popołudniowe wydanie wiadomości . Dzisiejszego dnia miało miejsce wielkie wydarzenie . Grupa One Direction gościła w studiu radia LondonFM , gdzie chłopcy udzielali wywiadu . Jednak nie byli tam wszyscy . James Cover , spiker radiowy , na prośbę Nialla Horana , zadzwonił do jego przyjaciółki Alex . Po odebraniu , Niall wyznał jej miłość na antenie , a następnie poprosił ją , aby wyszła na balkon pokoju , który wynajmowała wraz z przyjaciółką , w hotelu Royal . W jednej chwili na budynku naprzeciwko pojawił się ogromny transparent z sercem i napisem ,, ALEX KOCHAM CIĘ ! BĘDZIESZ MOJĄ DZIEWCZYNĄ ? Niall Horan ,, . Alex się zgodziła !! Oto jej reakcja udokumentowana przez jednego ze świadków zdarzenia oraz reakcja reszty chłopaków z 1D w studio !
          Wtedy na jednej połowie ekranu wyświetlił się filmik na którym skaczemy z Alex na balkonie , a na drugiej - chłopcy w studio , którzy po usłyszeniu ,, Taaaaaak !! Niall też cię kocham!! ,, zaczęli skakać i krzyczeć z radości .
- Świry...po prostu świry..- powiedziała z uśmiechem Alex . Niall przyciągnął ją do siebie i pocałował .
- Podobno Niall Horan był w hotelu swojej dziewczyny , gdy ta rozmawiała z nim przez telefon , świadkowie mówią , że miał ze sobą wielki bukiet róż - prezenterka uśmiechnęła się .- Na dodatek , prawdziwą sensacją okazał się fakt , że Alex - dziewczyna Nialla oraz Roxi - dziewczyna Harrego Stylesa , to najlepsze przyjaciółki , pochodzące z Polski , które przyjechały do Londynu na wakacje !!! Do dopiero szczęściary ! Życzymy dużo szczęścia i miłości dla tych par !
         Patrzyliśmy to na ekran , to na siebie nawzajem .

- Wow..- powiedziałam z podziwem . 
- Nie sądziłam , że to się tak szybko rozejdzie - zaśmiała się Alex .
- Mam nadzieję , że wam to nie przeszkadza - powiedział trochę jakby przestraszony Niall .
- Nie no co ty ! Nie jest źle - uśmiechnęłam się - Poza tym , to....- nie dokończyłam , bo z zewnątrz usłyszeliśmy strasznie głośne piski i krzyki , głośniejsze niż dotychczas . Spojrzeliśmy po sobie , jakby oczekując odpowiedzi . W tej chwili do drzwi od naszego pokoju hotelowego zaczął się ktoś dobijać , a raczej....kilka osób . Z początku myślałam , że to fanki dostały się do hotelu , ale sekundę po tym usłyszeliśmy męskie krzyki : 
- Wpuście nas !!!! Szybko !!! Alex !! Roxi !!!!
              Moja przyjaciółka zerwała się , pobiegła do drzwi i ledwo zdążyła przekręcić zamek , kiedy do pokoju dosłownie ,, wpadli ,, chłopaki .
- One tam są !!!!- krzyknął Liam szybko zamykając drzwi , oparł się o nie . Z korytarza dobiegały krzyki i piski fanek .
- Zabarykadujcie drzwi !!! - Louis poleciał jak wariat do fotela na którym siedziałam i szybko podsunął go pod napastowane drzwi .
- Eeeej !!- krzyknęłam na niego , bo to nie było normalne .
- Co się dzieje ?! - zapytała Alex przytrzymując drzwi razem z Liamem .
- Fanki- powiedział Niall podbiegając do nas .- Alex , spokojnie . Ja was obronię ! - zrobił coś takiego :

- Really ?...- spytała Alex unosząc brewkę .
- One są wszędzie !!!!O , hej kotku ! - powiedział Harry szczerząc się do mnie .
- Cześć ! - odpowiedziałam wesoło . - Czy wy czasem nie przesadzacie ? Przecież chyba wam krzywdy nie zrobią ! 
- Roxi , widzisz moją kurtkę ? - spytał Zayn wskazując na siebie .

- Przecież to skórzana kamizelka . - powiedziałam .
- Właśnie nie ! Przed chwilą ona miała rękawy . Zgadnij co się z nimi stało .- powiedział mulat krzyżując ręce na piersi .
- Żartujesz ! - krzyknęła Alex i mocniej przywarła do drzwi . Cały czas w nie ktoś walił pięściami .
- Zginiemy...- Harry nie potrafił pocieszać .
- Nie ! - krzyknęłam - Schowajcie się do drugiego pokoju - popchnęłam całą piątkę do pomieszczenia .
- Właśnie ! I nie wychylać się ! - dodała Alex . Stanęłam obok niej . Głęboki oddech i....otworzyłyśmy drzwi .
- Co tu się dzieje ?! - spytała głośno Alex .
- Dokładnie !! Co to ma znaczyć ?! - dodałam robiąc wściekłą minę .
           W odpowiedzi dostałyśmy kolejną dawkę krzyków .
- Ciszaaaaa !!!!!!- krzyknęła Alex , tak głośno , że aż się wzdrygnęłam .
- Ty ! - wskazała na niewysoką brunetkę stojącą tuż przed nami - Ty powiedz o co wam chodzi , hm ?
- No bo ..bo...tu jest 1D !!! - krzyknęła wywołana , a za nią rozległy się piski jej towarzyszek .
- Że co ?! 1D ?! Chyba się wam coś pomyliło - powiedziałam .
- Jak to ?!?! Tu mieszkają dziewczyny Harrego i Nialla !!! Widziałyśmy jak chłopcy wchodzą do hotelu !!!- krzyknęła jakaś laska .
- Ale ich TU nie ma !!! Szukajcie piętra niżej . - powiedziała Alex . 
         Wtedy kątem oka zobaczyłam , że na podłodze za nami leży kurtka Zayna . Na szczęście Alex też to zobaczyła i dyskretnie odgarnęła ją z pola widzenia . Uff...
- Nie tu ?!?! Jej , to przepraszamy !!!- krzyknęły w biegu wracając na niższe piętra . Jak stado koni....
          Zamknęłyśmy drzwi . Odetchnęłyśmy z ulgą . Łyknęły to .
- Chłopaki !!! Niebezpieczeństwo minęło !! - krzyknęłam w stronę drzwi od pokoju , zza których po chwili wysunęło się 5 główek ^^


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wiem , nic nadzwyczajnego ten imagin , ale musicie mi wybaczyć bo nie mam weny . Przepraszam i obiecuję poprawę :D / Z

6 komentarzy:

  1. Co ty gadasz? On jest świetny i jak najszybciej dodaj nastepny :)
    Agan :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no bez jaj xd
      żadna rewelka:c
      ale mam już interesujące pomysły do wykorzystania hłehłehłe ! ^^
      wstawię coś w weekendzik :*
      do jutra , do polskiego i sprawdzianu +.+ ( zgon )
      Zuza

      Usuń
  2. Hahhahahhahahahaha do polskiego xD. Trzeba było interweniować byś dodała ^^ kocham cięęęęęęę!!!! dziękuje, że się pofatygowałaś i napisałaś :** Jest cudowny!!/N

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mi nie słodź <3333 ale tak jak mówię , w weekend dodam coś lepszego ;)
      a teraz.....zasiadam do fascynującego artykułu o rozprawce z ,, kiślem,, *.*

      Usuń
  3. Powiem jedno- przeczytałam wszystko, co było na tej stronie i...
    ... PISZECIE BOSKO, o czym raczej nie trzeba Was powiadamiać. A tak w ogóle to fajnie by było jakbyście do mnie wpadły- http://www.one-direction-more-than-friends.blogspot.com/ życzę miłego czytania i przepraszam za spam.
    Laurel xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo nam miło :-) na pewno wpadniemy do cb <3
    Zuza :*

    OdpowiedzUsuń