niedziela, 27 października 2013

Kawały xD

   Witam , tu znowu Zuza :-) Mam dzisiaj trochę wolnego i szukam czegoś ciekawego w necie . Znalazłam kilka kawałów z 1D <3 

1 .    Diabeł zgarnął Liama , Harrego i Louisa  i mówi :
        - Przynieście coś do czyszczenia .
        Liam przyniósł szczoteczkę do zębów , Harry szczotkę do czyszczenia kibla , a Louis się nie pojawił .
    Diabeł mówi :
   - Teraz umyjcie zęby tym co przynieśliście .
   Liam umył i nic . Harry zaczął płakać i się śmiać . Diabeł pyta zdziwiony :
-  Czemu beczysz ?
- Bo boli .
- A czemu się śmiejesz ?
-  Bo Louis jedzie maszyną do czyszczenia ulic !

2 .      Niall , Zayn i Paul szukają wolnego pokoju w hotelach .  W jednym hotelu owszem , jest pokój ale w nim straszy .  Idzie Niall , otwiera drzwi , a tam wyskakuje duch i się drze :
- Jestem duch Zielone Oko !!!
   Niall ucieka .
Potem idzie Zayn , otwiera drzwi , a tam wyskakuje duch i się drze :
- Jestem duch Zielone Oko !!!
Zayn ucieka .
Teraz idzie Paul , otwiera drzwi , a tam wyskakuje duch i się drze :
- Jestem duch Zielone Oko !!!
Paul na to :
- Jak ci zaraz przy*****olę to będziesz fioletowe .

3 . Harry , Liam i Niall siedzą w piekle . Przychodzi do nich diabeł i mówi , że mają szansę się wydostać z piekła , jeżeli wykonają 3 zadnia :
      -) przejdą  przez most pod ostrzałem
      -) podadzą rękę niedźwiedziowi
      -)  przelecą Indiankę
Pierwszy ruszył Liam , jednak został postrzelony na moście . Potem Niall , ale jego spotkał dokładnie ten sam los . Na koniec ruszył Harry . Przebiegł przez most , wszedł do klatki niedźwiedzia .  Nagle unoszą się tumany kurzu , słychać odgłosy bijatyki , ryk niedźwiedzia i .....
Nagle zapada martwa cisza, z klatki wychodzi Harry i pyta diabła :
- Stary , powiedz mi jeszcze , gdzie jest ta Indianka której mam podać rękę .

Ten ostatni mnie powalił :D A i jeszcze taki suchar na koniec : 

- Co robi Harry w pracy ?
- Harruje . xD

I tym akcentem , KOŃCZYMY ! /Z



   

2 komentarze:

  1. Hahaha leżę i nie wstaję, najlepsze z tym niedźwiedziem hahah normalnie jebłam XD
    Agan :*

    OdpowiedzUsuń