wtorek, 29 października 2013

"Nie byłem pijany"

Hej :-)  trochę mi się nudzi , więc może dodam coś z serii ,, Nie byłem pijany ,, <3


1. Niall - Stary ! Nie byłem aż tak pijany ! 
    Harry - Stary , klaskałeś czekając aż z nieba spadnie kinder mleczna kanapka ! 

2.  Louis - Stary ! Nie byłem aż tak pijany ! 
  Harry - Stary , siedziałeś na drzwiach i krzyczałeś ,, Jack come back ,, ! 


3. Zayn - Stary ! Nie byłem aż tak pijany ! 
   Louis - Stary , włączyłeś ''Krzyżaków'' na DVD i krzyczałeś: ,, Gdzie jest kur*a Zbyszko?! ,,

4. Liam - Stary ! Nie byłem aż tak pijany ! 
   Niall - Stary , rzuciłeś w mojego chomika akwarium krzycząc:,, Pikaczu właź do pokebola !! ,,

5.  Zayn - Stary ! Nie byłem aż tak pijany ! 
   Liam - Stary , zapytałem cię która godzina , a ty wyjąłeś termometr i powiedziałeś że czwartek ! 

6.  Harry - Stary ! Nie byłem aż tak pijany ! 
   Zayn - Stary , dzwoniłeś do królowej i pytałeś czy wyskoczy na drinka !!

7. Liam - Stary ! Nie byłem aż tak pijany ! 
   Harru - Stary , wrzeszczałeś do wszystkich kartonó
w w domu : ,,  To ty zabiłeś Hankę!! ,,

8. Niall - Stary ! Nie byłem aż tak pijany ! 
   Harry - Stary , chciałeś zjeść jabłko z mojego iPhona ! 

9. Louis - Stary ! Nie byłem aż tak pijany ! 
   Lliam - Stary , wyrzuciłeś do kosza torbę marchewek ! 
   Louis ( biegnąc do kosza) - Boże !!! Co wy mi daliście ?!?!

10. Harry - Chłopaki ! Nie byłem aż tak pijany ! 
       Chłopaki - Stary , krzyczałeś że poślubisz tylko Polkę !!
      Harry - No to mówię , że nie byłem pijany !!!


       Żeby nie było nieporozumień , to te dialogi nie są naszego autorstwa :-) 
Co o tym sądzicie ? Pozdro <3

2 komentarze: