czwartek, 31 października 2013

Kawały :D

Hej , tu Zuza <3 Pomyślałam , że wstawię coś śmiesznego...tak dla humorku :*



1. Niall  , Louis i Zayn lecą samolotem . Nagle widzą diabła , który próbuje odpiłować skrzydło samolotu . Niall mówi :
- Ja to załatwię . - rzucił diabłu 1000 Rubli . Diabeł wziął pieniądze , ale piłuje dalej . Zayn mówi : 
- Ja to załatwię . - rzucił diabłu 2000 euro . Diabeł znowu wziął pieniądze , lecz piłuje dalej . Liam mówi : 
- Ja to załatwię . - rzucił diabłu grosz , a diabeł na to : 
- Za takie pieniądze to se sami piłujcie ! 


2. ( taki nie o 1D xD ) 
   Nauczycielka od polskiego pyta Jasia : 
- Jasiu , znasz Sienkiewicza , Makuszyńskiego i Krasickiego ? 
- A pani zna Łysego , Grubego i Zenka ? 
- Nie...
- To co mnie pani straszy swoją bandą ?!

3.  ,, Nie byłem pijany ,, xD

Niall - Stary ! Nie byłem aż tak pijany ! 
Louis - Stary , stanąłeś przed Nandos i krzyczałeś ,, Nienawidzę cię ,, !!!!
Niall: Co ten alkohol robi z ludźmi...

4.    Harry - Nie jestem puszczalski !!! Mogę policzyć osoby z którymi spałem na jednej ręce ! 
Zayn - Taa....pod warunkiem , że taa ręka trzymałaby kalkulator...

5.   * ROZMOWA PRZEZ TELEFON * 
Ty - Kochanie . Gdzie jesteś ? 
Louis - Emmm...nad wodą ! 
Ty- Ech...jesteś w kiblu tak ? 
Louis- Może...

Hmm....nic więcej nie znalazłam... Ale obiecuję , że poszukam  albo sama coś wymyślę <3
   Pozdro <3

1 komentarz: